אתר יפה ומעוצב ככל שיהיה, כל עוד לא מוצבים בו תכנים מעניינים ומניעים לפעולה, המשימה לא בוצעה כראוי והסיכוי שהאתר ימשוך מבקרים, כמו גם יתקדם במנועי החיפוש הוא קלוש אם בכלל. תפקידו של אתר אינטרנט הוא להציג את פועלו של בית העסק או החברה, אך במקביל עליו להקנות לגולש ערך מוסף מהתחום בו עוסק האתר. כדי שהגולש הממוצע יבין לאן הוא הגיע, עליכם כמובן להשקיע בפיתוח כמו גם בניית אתרי וורדפרס נכונים ומקצועיים אך במקביל עליכם להזין אל האתר תכנים ענייניים הכתובים הן בשפה האינטרנטית והן בשפה אותה יכול הגולש להבין.
כיצד נכון לכתוב תכנים
אם אתם בתהליך בניית אתר תדמית, זה הזמן לחשוב על התוכן אותו תזינו לאתר האינטרנט שלכם. כדי לכתוב תוכן נכון, עליכם לקחת בחשבון מספר פרמטרים שיעזרו לגולש המגיע לאתר להתחבר אליו.
- כתיבת כותרת מעניינת ומסקרנת אשר תגרום לגולש לרצות ולהמשיך לקרוא את התוכן הכתוב. כתיבת כותרת מעניינת תשלב בתוכה אלמנטים של קופירייטינג.
- חלוקת הטקסט לפיסקאות ולכל פיסקה כותרת קופירייטינג מעניינת. הגולש הממוצע אינו מוצא לנכון לקרוא טקסטים לעומק, אך אם תחלקו את הטקסט לפיסקאות, מבחינה פסיכולוגית יהיה לו קל יותר לקרוא את הכתוב.
- טקסטים בעלי ערך מוסף – זה נכון שאתם רוצים להתקדם במעלה תוצאות החיפוש של מנוע החיפוש, אך אם לא תגדישו לקורא שנכנס לאתרכם מאמר מפרה ובעלי תכנים מקוריים הסיכוי שזה יקרה הוא קלוש. עליכם להשקיע בגולשים, להציג עבורם תכנים מקוריים המעניקים להם ידע ומידע, אחרת הם משתעממים וממשיכים הלאה אל האתר הבא.
אל תסתפקו במועט אך אל תגזימו במלל
תפקידו של בניית אתר תדמית הוא להציג את מי שאתם ואת מה שאתם עושים. בניית אתרי וורדפרס מהווה את הבסיס לתוכן שיוזן אליו בהמשך הדרך. עליכם לקחת בחשבון כי התוכן אותו תזינו הוא תוכן נקודתי וכזה שלא דורש מהגולש להסב יתר על המידה את תשומת ליבו אלא בריפרוף בלבד הוא יצליח לקלוט את המסר. על התכנים באתר להיות באורך סביר ואל לכם להעמיס על הגולש מלל מיותר אשר ייגע אותו ויגרום לו לרצות להגיע למקומות אחרים, שם הוא ימצא את מבוקשו. פעמים רבות (גם אם אתם יודעים לכתוב), משימת הכתיבה הופכת לקשה, מייגעת ומסורבלת ולשם כך קיימים בעלי מקצוע שיכולים לבצע עבורכם את המשימה במקצועיות חסרת פשרות.