עצרו רק לרגע וחשבו כמה סרטונים אתם רואים ביום? סביר להניח שכל אדם רואה לפחות סרטון אחד ביום. הסרטונים הפכו לחלק בלתי נפרד ברשת האינטרנטית ובכל פלטפורמה ניתן לצפות בסרטון קצר המעביר מסר זה או אחר. גם בפן השיווקי הצליחו להבין כי לסרטונים יש כוח שיווקי רב, ועל כן חברות רבות בוחרות להפיק סרטון תדמית להצגת בית העסק בצורה המהירה והנוחה ביותר. הטכנולוגיה הופכה את הגולשים "לעצלנים", דהיינו מרביתם מעדיפים להשקיע כמה שפחות אנרגיות ולהסתפק בקבלת מסרים מהירים שאינם דורשים מהם השקעה, ועל כן הפקת סרטי תדמית היא הפתרון האידיאלי עבור כל מי שמבקש להפיץ מסר זה או אחר.
ניתן לחשוב כי הפקת סרטי תדמית נועדו רק לעסקים בסדר גודל גדול, אך למען האמת, לא מעט עסקים קטנים ובינונים הצליחו להגדיל את מחזורי המכירות שלהם באופן משמעותי באמצעות סרטון התדמית עליו הם שקדו ברצינות הנדרשת.
כך תפיקו סרטון מוצלח
מטרתו העיקרית של סרטון התדמית היא לייצג את בית העסק בצורה המעניינת והיצירתית ביותר. משום שהרשת גועשת בלא מעט סרטונים, על הסרטון של בית העסק שלכם להיות ייחודי ומסקרן וזאת על מנת שכמה שיותר גולשים יחשפו אליו וימצאו בו עניין. ככל שהסרטון יהיה מוצלח יותר, כך תצליחו לחשוף את בית העסק שלכם לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים ולהרחיב את הפעילות העסקית. המצב האידיאלי של סרטון איכותי ומושקע, הוא ליצור העברה ויראלית, דהיינו שכל אדם שצופה בו יחשוף אותו לעוד מספר אנשים איתם הוא בקשר, בין אם זה באמצעות הרשתות החברתיות ובין אם זה באמצעות פלטפורמות אחרות. כדי שאותו סרטון תדמית אותו אתם מפיקים אכן יצליח לענות על המטרות וההגדרות הראשוניות שלכם, חשוב עד מאוד להיעזר בחברה מובילה בתחום. חברה המחזיקה לא רק אנשים טכניים שיודעים לעבוד עם תוכנות עריכה, אלא חברה שמצליחה לייצר רעיונות חדשניים ומקוריים. כך תוכלו לבדל עצמכם ברשת ולהפוך את הסרטון ליחודי וכזה שמעביר את המסר בצורה הטובה ביותר.
בחירת החברה יכולה להתבצע באמצעות המלצות אותן קיבלתם ממכרים, חברים או קולגות, אך במקביל אתם יכולים למצוא חברה כזו לאחר שצפיתם בסרטוני תדמית אחרים. אם יצא לכם לצפות בסרטון תדמית מוצלח, שווה לכם לבדוק מי היא החברה שהפיקה את הסרטון ולפנות אליה בבקשה לצפות בסרטונים נוספים, מה עוד שבכל אתר אינטרנט של חברה המפיקה סרטונים, ישנם דוגמאות רבות ומגוונות.