צרכנות Online
  • אוכל
  • בריאות
  • חדשות
  • מדיה ואינטרנט
  • עיצוב הבית
  • פיננסים
  • צרכנות
  • תחבורה
  • תיירות
  • צור קשר
  • אוכל
  • בריאות
  • חדשות
  • מדיה ואינטרנט
  • עיצוב הבית
  • פיננסים
  • צרכנות
  • תחבורה
  • תיירות
  • צור קשר
צרכנות Online
  • אוכל
  • בריאות
  • חדשות
  • מדיה ואינטרנט
  • עיצוב הבית
  • פיננסים
  • צרכנות
  • תחבורה
  • תיירות
  • צור קשר
  • אוכל
  • בריאות
  • חדשות
  • מדיה ואינטרנט
  • עיצוב הבית
  • פיננסים
  • צרכנות
  • תחבורה
  • תיירות
  • צור קשר
ראשי » טכנולוגיה » דף נחיתה – הכלי השיווקי החזק

דף נחיתה – הכלי השיווקי החזק

14 באפריל 2016 סגור לתגובות על דף נחיתה – הכלי השיווקי החזק
דף נחיתה – הכלי השיווקי החזק

אנחנו נכנסים לאינטרנט יום-יום במגוון דרכים שונות: פייסבוק, גוגל, קריאה בעיתון – לכל אדם יש את האתרים החביבים עליו שהוא נוהג לבקר בהם כל יום, ובמקרים רבים עשרות פעמים ביום. אבל יש חוויה שמשותפת לכל הגולשים, בכל האתרים, והיא השיטוט האקראי. כאשר אנחנו נמצאים בכל אתר שהוא סביר מאד שנתגלגל ממנו, באופן לא צפוי כלל מבחינתנו, לאתרים רבים נוספים. זה קורה לנו בגלל שהרשת מובילה אותנו, במגוון דרכים מתוחכמות, למוצרים ומפרסמים שונים ששלמו כסף לגורמים שונים בשביל לקבל תנועת גולשים איכותית.

זוהי החוויה מנקודת מבטו של המשתמש באתרים – הגולש האקראי שמגיע לאתרים שונים וחדשים ללא כל כוונה מוקדמת. ומה קורה מנקודת מבטו של המפרסם, אשר משתוקק להביא את תנועת הגולשים האיכותית ישירות לתוך העסק שלו? המפרסם משלם כסף לחברות פרסום שונות כדי לשכור באנרים באתרים רלוונטיים לתחום פעילותו. במקרים אחרים הוא מושך את המשתמשים דרך גוגל, או אפילו באמצעות מאמרי תוכן. כך או אחרת, כאשר אתה כבעל עסק מצליח להביא את הגולש אל השטח שלך – מומלץ מאד להביא אותו אל דף נחיתה שייתן לך את הדחיפה השיווקית שאתה מחפש.

מה זה דף נחיתה?

נניח שהגולש הגיע אל דף הבית של האתר שלך. האם הוא יבין איזה מבצע מדהים מוצע לו ממש היום? האם הוא ישים לב למוצר המוצלח ביותר שיש לך לשווק לו? לכל עסק יש נקודת חוזק או מבצע נקודתי שיכולים להתחיל מכירה בצורה הטובה ביותר. אבל כאשר הגולשים מגיעים לאתר הם מוצפים במידע רב ואולי יחמיצו את המידע הרצוי. מצד שני, אם תשנו את האתר שלכם כך שיכיל מסר אחד בלבד, אתם הורסים את האתר שהושקע בו עמל רב. כאן נכנס לתמונה דף נחיתה שייתן לך את הדחיפה השיווקית – פשוט דף רשת בודד שבו מסר יחיד, פשוט וקליט שמניע את הגולש לפעולה הרצויה.

ישנן חברות שונות שיאפשרו לך ליצור דפי נחיתה מהבחינה הטכנית, אבל ברור שדף נחיתה מוצלח מושתת לא רק על הפתרון הטכני אלא בעיקר על המסר המילולי ועל העיצוב הוויזואלי. דף הנחיתה שלך יציע כאמור מסר ויזואלי של גרפיקה, לעתים בשילוב תמונה רלוונטית – ביחד עם מסר מילולי ברור, קצר וקולע. הטקסט חייב לקרוא לפעולה, וטוב במיוחד אם הגולש יבצע את הפעולה בדף הנחיתה עצמו – למשל – ישאיר שם ופרטי התקשרות. קישור לרכישה או לאתר יעניק לגולש אפשרות להשיג מידע מלא יותר. נסו לעשות שימוש בכלי האפקטיבי הזה ותגלו את כוחו.

« פוסט קודם
פוסט הבא »
תגיות
אגוזי אובדן כושר עבודה אוטיזם בתפקוד גבוה אורולוג אורולוגים מומחים אחוזי נכות אלומיניום אריחים מצוירים ביטחון עצמי גילוי האזנות סתר גליל מערבי גשר תאורה דוח תזרים מזומנים הוצאה לפועל השכרת משרדים השקעות נדלן בארהב חוקר פרטי חיפוי זכוכית למטבח כונס נכסים כתר חרסינה מודעות מוצצים מזותרפיה מזרון מזרונים מטען סולארי מיטות נוער ממיר מתח לרכב מעקף קיבה משאבות משרדים להשכרה נדל"ן בארה"ב ניהול תזרים מזומנים ניהול תיקי השקעות ניהול תיקים עגלות תינוק פינות אוכל פינת אוכל פנס לד צימרים בצפון ציפוי חרסינה לשיניים קוסמטיקה רפואית ריצוף לבית שרוול קיבה תיקון תריסים חשמליים
קטגוריות
  • אוכל
  • אימון אישי
  • אפליקציות
  • ארכיון
  • בריאות
  • דפוס
  • הדברה
  • זכויות רפואיות
  • חדשות
  • חוק ומשפט
  • חקירות
  • טכנולוגיה
  • כללי
  • מדיה ואינטרנט
  • מזון
  • מזרנים
  • נדל"ן
  • ניקיון
  • עיצוב הבית
  • פיננסים
  • פנאי
  • צרכנות
  • קורסים ולימודים
  • קורסים וסדנאות
  • רכבים
  • שיווק ואינטרנט
  • תחבורה
  • תיירות
תפריט
  • אוכל
  • בריאות
  • חדשות
  • מדיה ואינטרנט
  • עיצוב הבית
  • פיננסים
  • צרכנות
  • תחבורה
  • תיירות
  • צור קשר
פוסטים אחרונים
  • איזה שירותים מנעולן מספק?
  • מה חשוב לבדוק לפני שקונים אופנוע יד 2?
  • אפיק קריירה חדש
  • כלבים וילדים – סיפור אהבה
  • לעצב את חדר החלומות לילדים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס